گزارشی از مدرسه خورشید

اگر یادتان باشد چند وقت پیش درباره مدرسه خورشید  و برنامه های آموزشیش برای کارآفرینان بویژه برای کارآفرینان زن نوشته بودم. معمولا آدمها درباره آغاز کاری خبری می دهند و بعد کار و خبر با هم فراموش می شوند. مثل دهها کار خوب دیگری که با نیت خیر شروع می شوند تا جایی تسلیم شرایط زمان و مکان بشوند و دیگر ادامه پیدا نکنند.  خوشحالم که می توانم بگویم مدرسه خورشید شامل این قاعده نشده است. تا بحال دویست نفر در دوره های این مدرسه شرکت کرده اند و نزدیک به چهل نفر از دوره مقدماتی آن فارغ التحصیل شده اند. از این تعداد ده نفری فعالیت اقتصادی خودشان را شروع کرده اند. علاوه بر این دو تیم سه نفره از دانشجویان این مدرسه به مالزی سفر کرده اند و در برنامه نشست  اسلامی اقتصاد جهانی یا Wold Islamic Economic Forum  شرکت کرده اند.

برنامه های این مدرسه ادامه دارد و دوره های آموزشی آن در سال 1390 هم ادامه خواهد یافت. مهلت ثبت نام دوره مقدماتی 25 فروردین ماه است. علاوه بر دوره مقدماتی امسال دوره های پیشرفته ای هم درباره مدیریت منابع انسانی و بازاریابی برگزار خواهد شد.

3 پاسخ به ‘گزارشی از مدرسه خورشید

Add yours

  1. با سلام
    نمی دانم چرا فقط خانمها.لطفاشمادیگرازاقایونی که پارتی ندارندواقازاده هم نیستند!!این فرصت رادریغ نکنید.
    با تشکر

    یک دانشجوی روانشناسی

  2. سلام اگر شما با مدرسه تماس بگیرید متوجه می شوید که از آقایان هم ثبت نام می کنند. در ضمن برنامه های زیادی هم توسط سازمانهای دولتی و غیر دولتی برگزار می شوند که معمولا آقایان در آنها بیشتر شرکت می کنند.

بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.

بالا ↑